.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شال سبز احمدی نژاد
رئیس جمهور، سیادت را مسخره کرد!
حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی روحانی خوش سابقه و متدین و نماینده سابق مجلس هفتم که معمولا در مناسبت‌ها در تلویزیون به بحث‌های اخلاقی می‌پردازد شامگاه یکشنبه از احمدی نژاد انتقاد کرد...
رئیس جمهور، سیادت را مسخره کرد!


به گزارش "جهان" حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی روحانی خوش سابقه و متدین و نماینده سابق مجلس هفتم که معمولا در مناسبت‌ها در تلویزیون به بحث‌های اخلاقی می‌پردازد شامگاه یکشنبه از احمدی نژاد انتقاد کرد.

وی در برنامه شبکه اول سیما به مناسبت شب مبعث گفت:

من از ابتدای قضایای انتخابات قصد داشتم در یک برنامه تلویزیونی این موارد را بگویم، به نظر من اگر رئیس جمهور بعد از پیروزی در انتخابات، سخنرانی‌ای را که یک هفته بعد از انتخابات کردند انجام می دادند و مردم را دعوت به مهربانی می‌کردند بسیاری از این فتنه‌ها اتفاق نمی‌افتاد.
وی با سوء برداشت از استفاده احمدی‌نژاد از شال سبز گفت: متاسفانه رئیس جمهور روز بعد از انتخابات در مقابل طرفدارانشان، معترضین و مخالفین خودش و مقام سیادت را مسخره کرد و اگر این استهزا نبود بسیاری از فتنه‌ها به راه نمی‌افتاد.

گفتنی است دکتر احمدی نژاد سال گذشته هم در روز شهادت حضرت زهرا(س) شال سبز بر دوش انداخته بود و امسال نیز برای ایجاد وحدت و همدلی از شال سبز که نماد هواداران مهندس موسوی بود در جشن پیروزی انتخابات که مقارن با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) بود استفاده کرد.

احمدی نژاد در جمع حامیان خود در میدان ولی‌عصر(عج) تهران با بیان اینکه رنگ سبز نماد معنویت و رنگ اهل بیت است، گفته بود: مادر من سیده است و من خاک پای تمامی سیدهای عالم هستم و به همین دلیل به نشانه احترام، شال سبز را بر گردنم می‌اندازم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1388
به نظر ميرسد در اين زمينه وزارت اطلاعات بايد سريعتر وارد عمل شود و با رو كردن دست‌هاي آشوب‌گران و آشوب‌گردان‌ها و نمايش چهره واقعي آنها به مردم، در خاموش شدن فتنه نقش مؤثرتري ايفا كند و حداقل براي علماي اعلام و چهره‌هاي شريف و مخلص اسلامي مانند آقاي طباطبايي امر مشتبه نشود و موجبات اين نشود كه با تمسخر كردن رئيس جمهور، ايشان را به مسخره كردن متهم كنند و از همه بدتر بدون در نظر گرفتن كانون‌هاي فتنه و آشوبگري، ايشان را مسبب تمام اختلافات بدانند. با شناختي كه همگي از ايشان دارند انشاءالله بدون غرض بوده و صرفاً به جهت دلسوزي و دل‌نگراني از وضع موجود، ايراد سخن شده‌است و با روشنگري بيشتر موارد قابل ترديد نيز برايشان رفع خواهد شود. لعنت خدا بر زياده‌خواهان و دشمنان ملت كه عزم جزم كرده‌اند تا تيشه به ريشه‌ اين نظام زده و بدون هيچ ملاحظه‌اي زمينة بر باد رفتن حيثيت و آبروي مردم و انقلاب مردمي را فراهم سازند.
علي بشارت 30 تير 1388
ضمن سلام خدمت جناب آقاي طباطبايي بايد عرض كنم سادات ورنگ سبز توسط موسوي و طرفدارانش كه اين رنگ مقدس را به گردن سگ انداختند مسخره شد نه احمدي نژاد .
عيسي كشاورز 30 تير 1388
سلام
قصدم دفاع از عملكرد رييس جمهور نيست . اما مي پرسم حاج آقاي طباطبايي كجا بودند زماني كه به بهانه تبليغات مهندس موسوي خانمها در تهران روژ لب سبز ميزدند.! موهاي خود را سبز رنگ مي كردند !و حتي پارچه سيز به قلاده سگ خود مي بستند! كسي كه از اين نماد سوء استفاده سياسي و تبليغاتي كرد بايد جواب بدهد.isakeshavarz.blogfa.com
نا شناس 30 تير 1388
ایشون عالم واصولگرا هستند-خیلی از علما تو این جریانات از احمدی نژاد رنجیدند-مکارم-صافی-موسوی اردبیلی-صانعی-امینی-جوادی املی-سبحانی-استادی و... خالا هم ایشان-کمی فکر کنیم
نگین 31 تير 1388
آقایون بی اطلاع اونایی که می گین همون طرفدارای رئیس جمهور بودن که می خواستن مو سوی رو خراب کنن . در ضمن ما دوست داریم رژ سبز بزنیم به شما ها چه ربطی داره . هاااااااااااااااا .
مگه طرفدارای شما نقاب و دستکش می زارن ما چیزی می گیم .
اكبر 31 تير 1388
باسلام جناب طباطبايي عزيزتواگردلت براي سيادت مي سوخت كه مي سوزدبايستي تاحالاسكته مي كردي كجابودي كه خوكان سبزپوش درميدان ونك درپارك ساعي سگ هاراسبزپوش كردندوگردآن مي رقصيدن حتماتوهم شنيدي ولي دم نياوردي سيدخدا تونشنيدي كه ياران سبزپوشان شيطان پرست اگزوزموتوروماشينهاي بنزولوكسشان راسبزمي بستند؟؟چرانگفتي آن روزدرميدان ولي عصر عج روز جشن حضرت زهرا ايشان باكمال احترام اعلام كردسبزحضرت زهرااين است وافتخارمي كنم وبرگردنم مي گذارم اين خوب است شماكجابودي كه سبزهارادختران 25-6 ساله تهراني دوركمروباسن مي بستندورقص عربي مي كردند پيرمردنكندپول هاشمي خداي نكرده دامان شماراهم گرفته كه محال مي دانم ولي ازروي كم اطلاعي حرف فرمودي واگرمطلع بودي كه آنهاراهم مي گفتي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.